Alla inlägg under juli 2014

Av Monika Jonsson - 15 juli 2014 20:28

och luften står nästan still?? Lägger man sig i hängmattan med en bok, eller durar av en stund??  Nej!! man ställer sig och bygger älgtorn!!  Visserligen är det inte lika varmt idag som det var igår.. Åskan for med en del av värmen.. Men tack vare min älskade sambo, så kan jag bidra med lite till höstens jakt, och inte bara vara med när det "roliga" börjar.. vi fortsätter i morgon, men nu hägrar snart kvällstekoppen.. Tjingeling och God bless  

Av Monika Jonsson - 10 juli 2014 00:35

efter årets upplaga av Diggiloo.. Jag var lite skeptisk efter att showen flyttat från Storforsen till Pite Havsbad, men jag blev positivt överraskad.. Showen, i "full skala" var helt okej, även om vissa nummer tappade lite i utförande.. Bra artister, och fullt ös. Jag blev dock förvånad över att det inte var fler betalande.. Jag kan ha fel, men det verkade som att det inte var just fler än vad det har varit tidigare år i Storforsen.. Nåja, jag gissar att man sitter nog framför Diggiloo-scenen även nästa år, i alla fall om sonen får som han vill..  Nu är det i alla fall dags att lägga huvudet på kudden en stund, det är inte alla som har semester.. God bless   Katjing!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards