Alla inlägg under oktober 2015

Av Monika Jonsson - 22 oktober 2015 22:24

Jag ska göra ett försök att samla allt som fladdrar i vinden.. vi satt och pratade i går, och vi har pratat idag.. värsta känslokaoset börjar lägga sig, och allt är inte nattsvart.. Det finns trots allt ljusglimtar.. Naturligtvis handlar man i affekt, och jag är i obalans, men trots allt så kommer allt att lösa sig.. Vi delar på oss som "vänner" och måste göra detta för att må bättre.. Jag vill inte ge en felaktig bild av honom, eller lämna ut honom mer än så, ju mer jag funderar på saker och ting, fattar jag och inser att allt som hänt och händer, är oundvikligt.. Vi ska bara tro att det löser sig, och det kommer det att göra.. Kram alla därute  

Av Monika Jonsson - 22 oktober 2015 10:15

Det var en gång ett förhållande.. nu är det intet   kvar återstår spillror och känslokaos.. Jag har gråtit, gråtit, sovit, gråtit igen, sovit igen.. For på jobbet igår, men det var ju naturligtvis kört.. I dag och i morgon är jag hemma, ingen idé att tro man gör någon nytta på jobbet, där man ska vara bland folk.. Huvudvärken dunkar och all mat smakar SKIT!! Tänkte försöka spela duktig, och plocka ur diskmaskinen.. HA!!!!! Tårarna sprutade ur ögonen bara jag tog i locket på den.. Kläder som påminner om honom eller företaget ligger slängda i ett hörn, och jag struntar totalt i vad som händer med dem.. Nej, tomt, tomt, förbi..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Skapa flashcards