Alla inlägg under mars 2016

Av Monika Jonsson - 1 mars 2016 12:36

har hunnit en sväng till Luleå på morgonen. Fick äran att prata om släktforskning i P4:s morgonprogram.   Jag får inte lägga ut ljud eller något annat från intervjun, men hela programmet finns att lyssna på i efterhand på nätet.. Kul att få prata om något som på ett eller annat sätt kan engagera och beröra vem som helst. Visst finns det dem som inte bryr sig ett dyft om var de kommer från eller bryr sig om sina släktförhållanden, av en eller annan anledning, man kanske inte vill veta, men för mig har det givit oerhört mycket.. Annars har det varit full fart från morgon till kväll, saker och ting börjar hitta sin plats, i lägenheten, och livet börjar hitta sin rytm igen.. Strax ska jag nog ut en sväng igen, jobbet hägrar i morgon.. snart är det dags för en fiskehelg, för mig och mina söner.. Längtar, hihi  hoppas på bra väder.. Ha det bra, både Ni som kan vara sportlovslediga, men även Ni som håller samhället flytande på ett eller annat sätt.. God bless  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards