Alla inlägg under februari 2018

Av Monika Jonsson - 25 februari 2018 21:55

att min batteriladdare har fått jobba!!! Kylan tömmer bilbatteriet ideligen. Delvis beror det på att bilen inte behöver användas varje dag. Därför laddas ju inte batteriet kontinuerligt. Jag är iochförsig less kylan av många anledningar, men främst är att både katten och jag inte kan vara i stugan så mycket som vi vill. Hemma har jag så mycket snö på balkongen nu att dörren inte går att öppna,   så där kan vi inte heller vara. Februari eller Vabruari är överstökad, och vi kliver in i Mars månad..  måtte kylan dämpas avsevärt!! Jag har varit lite på resande fot, några övningsdygn är avklarade, systerdottern har nedkommit med en lite tjej!!!      OS-tävlingarna har gått över förväntan, norrbottningarna levererade!!, så allt är inte nattsvart, men nu längtar jag efter solljus, värme och så småningom vår.  fast däremellan kanske det kommer någon pimpeltävling, eller åtminstonde någon chans att blöta fiskelinan..

Hejhopp  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards