Direktlänk till inlägg 18 mars 2018

JÖSSES!!!!!

Av Monika Jonsson - 18 mars 2018 19:53

Snart är mars månad också överstökad  det gick fort!!! Tyvärr hann jag inte ut en enda minut i skogen.. Korta dagar, kyla, förkylning, upptagna helger, mm.. Tillochmed dagens pimpelfiske, som jag planerat att delta i, fick jag hoppa över, mest för vindens skull, för att kunna ge kroppen en liten chans att återhämta sig. Att jobba med barn är fantastiskt givande och roligt, men tyvärr har ju virus en förmåga att flyga runt, och man finns mitt inne i det..  Nåväl, en ny chans till fiske kommer nästa helg, så jag får hoppas på den. Annars är det ganska lungt, händer inte så mycket..-tack och lov, får väl tilläggas.. det enda jag nu hoppas på är mååååångadagar med mildare väder, som typ idag.. dock ingen mera snö!!! tack.. Hoppas vi får en fin vecka, vilken status vi än har i våra liv. På återhörande. God bless    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika Jonsson - Söndag 17 mars 16:39


och pappa sitter nu med sina bröder vid elden i Nyteuger och tittar ut över vattnet till tonerna av dragspelet..   Kvar är vi med sorgen och saknaden, men med massor av minnen..  Det är ju jättejobbigt så klart, men han behöver ju inte ha ont län...

Av Monika Jonsson - Lördag 16 mars 11:18


Nej, men snöochisdriva iföräldrahemmet..   Mitt i allt eläne och all sorg som flyger och far i luften, måste vi ändå hålla modet och humöret uppe.. Både för oss själva men framför allt för pappa.. Att springa maraton med döden i hälarna un...

Av Monika Jonsson - Torsdag 14 mars 00:45

Just nu går allting lite på halvfart, och annat står nästan still. Allt pga. personliga skäl. Vi kan bara vara här för varandra, familjen och de närmaste i flick- och pojkvänner, sambos.. Hämta kraft och styrka, timme för timme, dag för dag. ...

Av Monika Jonsson - Torsdag 29 feb 22:08

men jag har egentligen inte så mycket att varken glädjas åt, eller att deppa över heller för den delen.. Det som är bra, är bra.. det som är skit är verkligen SKIT, resten är sådant som passerar obemärkt, eller sådant jag får ta tag i efter priorit...

Av Monika Jonsson - Lördag 13 jan 19:21

Kanske inte alla, men det här med att ge- eller ens uttala nyårslöften, har ialla fall jag lagt av med för ganska länge sedan..   2024 fick sämsta tänkbara inledning..!! Köldsmocka av det större slaget  med strömavbrott modell långvarigt, sönderf...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Skapa flashcards