Alla inlägg under juni 2018

Av Monika Jonsson - 15 juni 2018 23:48

i den gula nattvandrar-jackan, med mina kollegor och bjudit på varmkorv.. Men 30 min innan utsatt tid, dundrade Åskar förbi på blixtvisit,   och han lämnade en sådan blöta   efter sig att vi ställde in alltihop.. Nåväl, som vanligt är man ju inte sysslolös ändå. Examensdag i dag, och även många av de som finns på förskolan har fått sommarlov, så det var ganska lugnt och skönt på jobbet, framför allt för de barn som ändå var där. Mindre stoj och stim, och mer avslappnat.. Förra veckan var också ganska spännande med Hv-larm, den första stora larmövningen sedan 1975. Fick ganska stor uppmärksamhet i media. Annars verkar min pipeline läcka som ett såll, och just nu är det osäkert läge på lite föör många fronter. Inget långvarigare jobb  sikte för sekunden, men jag hoppas det löser sig. Snart skall jag i alla fall fira lite midsommar, som vanligt i tält, hoppas jag, om det nu inte regnar så tältet flyter iväg..  det finns i alla fall en alternativ sovplats, så tak över huvudet har jag ändå.. Skall inte springa dagarna allt för mycket i förväg, men nu är det skönt med helg. Ha det gott.     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards