Alla inlägg under november 2019

Av Monika Jonsson - 20 november 2019 22:53

vad tiden rinner iväg. Min höst har bestått av arbete i hemtjänsten, jakt, samt ett mycket rikt och intressant föreningsliv. Hemtjänsten är förlängd till början av februari  och jag trivs verkligen hur bra som helst. Jakten har gått bra, jag klarar vintern. Jag har börjat kika lite på förberedelser inför julen, men glädjen grumlas lite pga halkan. Stor risk för både avåkningar med bilarna, och isdans utan skridskor..  Dessutom är det tidvis så dimmigt, att man tros simma i mjölk. Nåja, klarar man sig utan arm- eller benbrott, och får behålla hela lårbenshalsar, kan man ändå skatta sig lycklig. Nästa helg är det julmarknad i Storforsen, kanske man törs hoppas på lite pudersnö och en så lagom utomhustemperatur att inte nästippen blir blåfrusen.. Jaja, en dag i taget..ena foten framför den andra.. Hmmm  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards