Alla inlägg under september 2022

Av Monika Jonsson - 15 september 2022 23:18

redan har hösten kommit med mörker och kyliga nätter- även låga dagstemperaturer tidvis..

Många engagemang och äventyr i skog och mark, har gjort att bloggen "vilat" lite.. men den är absolut inte bortglömd..


Vinterns viltförråd är påfyllt, jobbet rullar på..

Årets stora snackis- valet, kan fylla huur många sidor som helst.. fast det tänker jag överhuvudtaget inte orda om mer än att jag nu är såå dödligt less allt tjatter hit och dit!!!    

Naturligtvis går det ju inte att undvika politiken eftersom det är vårt samhälle, och politiken styr, men sandlådementaliteten framkallar bara stora kräkreflexen hos mig..

Istället har min TV varit inställd på BBC News sedan Drottning Elizabeth avled förra veckan.


Kommande helg är inställd på jobb, vilket inte gör så mycket eftersom det skall regna nästan oavbrutet.

Vi hörs..  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards