Alla inlägg under juli 2022

Av Monika Jonsson - 10 juli 2022 23:44

Det har enbart varit en återhämtning efter gårdagens Topptrippel.


Självskryt- ajabaja   säger alla skrifter och förstår-sig-påare.. men den här gången bryr jag mig inte!!

Med mina förutsättningar, är jag superstolt över gårdagens äventyr med 3 toppar i ett svep.

Vandring blandat med cykling gjorde en totalsträcka på nästan 10km.

Jag var mest orolig över att träffa på björn, men slapp det.

Annars träffade jag på miljoner mygg, brems, blindingar, någon groda..


Semestern börjar närma sig slutet. Vissa dagar har jag gjort absolut ingenting, andra dagar har varit mer aktiva..

Jag har varit i stugan över midsommar, besökt Storforsen både en och två gånger, gått på kyrkmarknaden i Öjebyn mm.

Höjdpunkten var nog i alla fall den kvällen jag hade en björn springandes över vägen 10-20m framför bilen!!

Stor var den och fort gick det..

Fort gick det också att sno på dygnet, nu gäller det att sno det rätt igen lagom tills klockan börjar ringa..

Vädret har ju varit helt fantastiskt   med temperaturer uppemot 30 grader.. men nu är det ganska skönt med lite svalare luft, och även regn- det behövs ju det också..


Vägbygget här utanför är nästan klart, gatan är nu asfalterad och det dammar nästan ingenting. 

Det blir nog bra ändå till sist.

Nu dags att avrunda denna dag. Vi hörs.    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards