Alla inlägg under april 2023

Av Monika Jonsson - 30 april 2023 22:15

När vädrets makter inte är på bästa humöret och man är som jag, och säkert många med mig nästan urlakad på känslor får man gena lite i kurvorna.

Ugnsgrillade karrékotletter med potatisgratäng, i glaset en Chilensk Cabernet Sauvignon.

Majbrasan får symboliseras av den elektriska dekorationsbrasan och vårmusiken får Spotify stå för.

Underhållningen blir VM-finalen i snooker och älgvandringen.

Av Monika Jonsson - 28 april 2023 23:34

I realtiden händer allting på en gång, och flera vändor om har allting vänts upp-och-ner  

Jag, och flera med mig är slut till både kropp och själ.

Vi har slitits mellan hopp och förtvivlan, skrattat och gråtit.. och än är det dessvärre inte över..

berättar mer kanske senare..


Aprilvädret har varit ett riktigt SKITVÄDER stundtals.. först var det hur fint och varmt som helst, jag hann till och med inta de första kopparna kaffe på takterassen men sedan.. stundtals har snön vräkt ner och just nu regnar det.. minusgrader och plusgrader fladdrar förbi på termometern som om de hade vingar.. känns inte riktigt som valborgshelg, men almanackan påstår att så är fallet..


Ta hand om Er själva och varandra      livet kan förändras på en nanosekund. Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards