Alla inlägg den 3 december 2011

Av Monika Jonsson - 3 december 2011 00:21

längesedan jag var här. Mmm jag vet.. Men jag är mitt inne i någonting som kallas för LIVET, och just nu snurrar det på som bara den. Klockan har nu gått in i Lördagsdygnet, och en mycket trevlig dag ligger framför mig. När jag väl har rätat ut kroppen någon timma under täcket, väntar årets julmarknad i Storforsen. Den blir inte lika kall och snörik som i fjol, men säkert blir den lika vacker som tidigare. Bara miljön gör att man börjar tro både på tomtar och troll. Sedan när plånboken kanske är tom och man är lagom mör i benen, bär det av till nästa vackra ställe.. Rosfors herrgård, som ligger naturskönt bara 30-40 min bilresa hemifrån. Där skall avnjutas ett julbord, och maten brukar vara av mycket hög klass..Söndagen kommer att tillbringas hemmavid, samt i kyrkan. Församlingen ställer till med julbord efter familjegudstjänsten, och jag huserar då främst i disken. Nu ska jag bara gå och kolla statusen på köket, samt klara av kvällsrutinerna. Nattinatti, sov gott, Må Herren beskydda er, Kram..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards