Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Monika Jonsson - 6 juni 2011 23:40

FLAGGAN I TOPP!! Japp, precis så gjorde jag i morse, hissade vår nationalsymbol, alltså.. Den dagen jag inte flaggar 6 juni är jag antingen sängliggande eller ligger nergrävd i backen. På em. åkte jag till kyrkan, och deltog i högtidlighållandet där. Jag tycker att det är viktigt att visa att vår svenska flagga är vår nationalsymbol, till för ALLA, och inte för de som står för rasistiska åsikter. Kaffet på kyrkmalmen smakade mycket gott, och många bekanta hann jag växla några ord med. Annars under helgen har jag varit på hajq, i skogarna utanför samhället, och i stugan. Hajq-dygnet var mycket trevligt, trots att det blåste småspik, och att träden låg som plockepinn både här och var, efter stormens och trombernas framfart. I stugan serverades det surströmming, och det smakade mycket gott.. Veckan som kommer är det också full fart, allt från nattvandring till examensfirande. Äldsta sonen lämnar nu tryggheten i skolan, och ska ut i verkligheten, med allt vad det innebär. Ha en bra vecka, oavsett vad Ni företar Er.. Ta hand om nära och kära, och skänk en tanke till någon vän eller någon ni inte pratat med på länge. Gå i Herrens frid. Kram 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards