Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Monika Jonsson - 8 augusti 2011 22:27

Ja det var ett tag sedan sist. Men jag har ändå inte legat på latsidan.  

Jobbet har ju tagit lite tid, och nu är det sista arbetsveckan.. lite kluvna känslor. Det har varit ett bra ställe, och brukaren och jag verkar komma bra överens, men jag är ju inte "fast".

Jag har också åkt jojo mellan "bojn" och "storstan" för div. göromål.   Just nu sitter jag också och längtar lite efter att all föreningsverksamhet, där jag är engagerad ska komma igång igen. Jag har också ägnat mig åt lite rekreation, iform av fiske, men utan någon större fångst. Fler tillfällen kommer dock.. det börjar också dra lite i "jaktnerven" så här i augustiskymningen..   några kontroller i orienteringsskogen har jag också kvar att avverka, hoppas bara att det nu inte regnar varenda dag under återstående månad..    Hösten har sin tjusning den också, även om jag hoppas på några varma, fina dagar till innan stormarna och blåsten tar vid.. Ha det bra, vi hörs God bless..   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards