Alla inlägg den 17 september 2013

Av Monika Jonsson - 17 september 2013 22:57

nu har jag börjat släktforska också    Kan bli ganska spännande och förhoppningsvis intressant.. Nej, jag lägger inte alls in varken tantvarning, eller åldersnoja, eller annat i detta beslut, bara en nyfikenhet om var och vad släkten sysslat med genom generationer och år.. och vem som var/är vem. Jag har ingen aning var det kommer att landa, men jag börjar nysta, och förhoppningsvis får jag ett familjeträd med många grenar.. Hösten har kommit, och ute är det ungefär lika mörkt som i en kolsäck. Snart kommer utelyktorna fram på brunnshuset, och lyktorna på bron kommer att tändas mer frekvent. Jag har även tänkt ha en liten lykta på undulatens lilla viloplats bakom huset. Höstlöven faller ner på backen som om det regnade, men jag har ännu inte börjat kratta ihop dem. Ingen idé ännu, men så småningom.. Annars travar jag på som vanligt, händer egentligen inte så mycket. Vi hörs senare.. Må Herren vara med oss.. Byebye

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards