Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Monika Jonsson - 3 augusti 2015 21:10

Du är djupt efterlängtad!! Sommaren har varit tung, jag skulle ljuga om jag påstod annat.. Regn, regn, regn, och åter regn, samt dessutom allt som familjen genomgår..Ena dagen är ganska lugn och fridfull, andra da´r skulle man helst inte vilja stiga upp över huvud taget.. Livet går ju dock vidare, oavsett man är längst ner i stöveln, eller uppe i skaftet..

FAMILJEN, HÅLL UT!! VI FÅR HÅLLA IHOP, VI FÅR SKRIKA OCH GRÅTA, DESEMELLAN KLARAR VI NOG AV ATT SKRATTA OCKSÅ..


Nu i augusti börjar fågeljakten, och jag ska iväg till Kronogård igen, detta fina ställe, där man bara är.. jag ska besöka en kolmila i Storforsen, äta kräftor och surströmming samt en hel del annat..Äldsta grabben och jag har besökt de älgpass jag blev tilldelad för ett tag sedan, och nedräkningen tills klockan piper mitt i natten är i full gång.Torpet har blivit jättefint, men ännu finns det lite kvar att göra..Nu ska jag i alla fall koka mig en kopp te. Min jättestora och jättefina tekopp, flög i många bitar för ett tag sedan, men jag har en ersättare, med ugglor på..

Håll i hatten, nu kanske någon höststorm snart gör sig påmind, men krama varandra lite extra, och lev i nuet.. Kram  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards