Alla inlägg den 3 december 2016

Av Monika Jonsson - 3 december 2016 10:39

en kall, men just nu ganska lugn sådan. Jag tittar på skidor, kikar då och då in på FB, och funderar lite hur jag ska lägga upp dagen. Sudden är kvar,   förblir nog så  Pojkarna har bowlingtävling på byn, och jag kanske går förbi där en sväng, under eftermiddagen. Julfint har jag fixat, men nog är det skillnad på att pynta en lägenhet, mot för ett helt hus.. när det så småningom kommer till julgran, blir det också skillnad.. jag kommer att ha en hel del julgranskulor till övers, så OM det finns någon som behöver eller vill ha lite mer pynt i SIN gran, finns det lite att hämta här.. Jag kikar på adresslistan för utskicken av julkort.. jag är inte någon bakåtsträvare, som ratar allt vad digitalisering heter. Visserligen har jag inte någon telefon av senaste modell, är inte främmande för Swisch, eller allt annat som prackas på oss, men en sak är säker.. någon skall plocka av mig varenda skrivdon, som finns i hela lägenheten, och uttryckligen förbjuda mig att skicka något som helst julkort  annars går det upp och ner, bra dagar blandas med blytunga dagar, när allt är grått. Nu är det dock vitt, och en kopp kaffe hägrar.. Ciao   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards