Alla inlägg den 2 december 2018

Av Monika Jonsson - 2 december 2018 00:00

upp de sista julgardinerna. Men jag kan lova att jag har fått gräva djupt i mina gömmor, för att hitta motivationen till att börja överhuvudtaget.. Känns ungefär som strax efter separationen, när jag av naturliga skäl inte var speciellt uppåt..

Avsaknaden av snö, och plusgrader vid Storforsen, gjorde att julkänslan inte riktigt ville infinna sig vid julmarknaden, men det var vackert ändå.. Första julölen för året är avsmakad, och den var verkligen god. Julkorten är skrivna, och färdiga för att¨skickas.

Fredagen tillbringades bakom ratten, när vi gjorde en ungefärlig repris på fjolårets resa till Haparanda och Tornio. Delvis liknande temperatur och väglag, men samma personer.

Nu återstår att skifta bäddset i sängen till adventstassen, samt att vila någon timme innan jag planerar att skutta upp till kyrkan. Lugn och fridfull adventshelg tillönskas alla. Kram  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards