Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Monika Jonsson - 17 februari 2013 21:28

har jag gruvat, vaje gång jag behöver slå igång min dator. Jag vet aldrig hur länge det går innan den  börjar gå långsamt, eller rent av hänger sig.. Den har fått många öknamn, mer eller mindre smickrande. I går var jag istället ute nästan hela dagen.. Takskottning stod på agendan, och hej vad det gick.. min sambo och jag gjorde det nästan tillsammans.. det är inte så ofta vi hinner göra saker tillsammans numera men ändock.. tanken var också att jag skulle till stugan och grilla korv, men jag fick ingen med mig. Istället gjorde jag upp en eld här hemma, men någon korvgrillning blev det inte. Jag måste "bränna ur" eldpallen ordentligt först. Blir det någon fin dag under kommande vecka, gör jag kanske slag i saken. Annars kommande helg ska jag till stugan, och då lär både en och annan korv slinka ner.. Nu ska jag göra en god kopp te, och sedan är det bara att ladda batterierna, och spotta i nävarna.. Vecka 8 here we are.. Tjoohoo   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards