Alla inlägg den 25 april 2013

Av Monika Jonsson - 25 april 2013 23:39

i kväll har jag varit på teaterresa till Luleå. På Norrbottensteatern spelades en fars, som innehöll allt en fars ska ha.. ständiga spring ut och in i alla dörrar, förvecklingar och många dråpliga situationer..     Det var som sagt mitt första besök på Norrbottensteatern någonsin, men absolut inte det sista.. om jag får som jag vill.. Annars är det prima liv just nu, jag har äntligen blivit klar med kursen i Företagsekonomi, och jag är grymt nöjd med resultatet  men jag ska ärligt erkänna att det fanns många stunder, när jag var nära att ge upp  Jag är ju dock sprungen ur ett envist släkte, så till sist.. detta ska firas vid något tillfälle.. hur vet jag dock ännu inte än, men en fika med några kompisar ligger inom räckhåll på agendan. Nu ska jag nog strax försöka leta igen kudden, det blev som vanligt, höll jag på säga, inte så många timmars sömn natten mot igår (har det nu blivit) Äntligen är sambon hemma igen, efter ytterligare en vecka i skogen. Skönt faktiskt, det blir mycket ensamt och jobbigt i längden, att vara ensam hemma. Tur att jag har många aktiviteter och engagemang att sysselsätta mig med. Ha det gott, så hörs vi. Må Herren hålla sin hand över oss alla. Kram    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards