Alla inlägg den 12 februari 2021

Av Monika Jonsson - 12 februari 2021 22:07

Hela min Spotify-lista är en enda musikalisk tidsresa, från tonårstiden, fram till idag. Den innehåller både min klassiska lugna sida, och den mer partyfyllda, som vaknar till liv, nu när vi åtminstonde går mot vårmånader. Visserligen var delar av min ungdom inte allt för ljus, med mobbing och liknande, inte heller resten av mitt liv har varit en enda stor dansäng, men det har väl ingen haft.. det hör liksom livet till, att vägen inte är spikrak..

Musiken speglar humör, och sinnesstämmningar, det enda som knappast ljuder i mina högtalare är hårdrock, ej heller viss typ av dansband.. varför får man svar på om man frågar mig personligen..


För övrigt, om Ni råkar ha missat det..DET ÄR HEELLGGGG!!!!


Till alla kollegor och övriga som jobbar helg, för att vårt samhälle skall fungera.. Keep up the good work. Ni behövs ALLA   


Må så gott, det gör ialla fall jag, just nu.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards