Alla inlägg den 14 april 2022

Av Monika Jonsson - 14 april 2022 22:27

Ett bakslag i sant aprilväder.. Snön har visat sig från sin illvilliga sida.. varmt på dagarna och kallt på nätterna gör att våra jobbilar vars skärmar mest består av plast, far oerhört illa när vägarna och våra parkeringar liknar månlandskap..

Snösörjan som fryser ihop under natten gör att ytan mer liknar en frusen potatisåker än en väg.. men mest på parkeringsytorna som sagt.


Påsken är här med allt vad det innebär med kyrkobesök, stugvistelse, jobb- allt mitt i en omvärld i brand, NATO hit-NATO dit, oroligheter nära och längre bort inom landets gränser.. man både skrattar, suckar och gråter      

Några timmars vila nu, jobb i morgon och så lite återhämtning lördag och söndag.

Jag hoppas att Ni får en fin Påsk, en lugn helg, men som vanligt så vet jag alltför väl att det finns de som helst vill att helgen är över.. mina tankar finns hos Er.


Godnatt  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards