Alla inlägg under februari 2011

Av Monika Jonsson - 3 februari 2011 23:44

Fy för att inte kunna bestämma sig ngn gång, och när man väl gör det kanske man ångrar sig.. Det gäller bowlingen. Idag har jag faktiskt tränat, men jag har också haft ett snack med ordföranden i klubben och sagt precis som det är, spelet står still och motivationen är i botten. Men idag gick det ändå hyfsat. Jag behöver dock inte bestämma mig riktigt på en gång, jag har våren på mig. Svårast just nu är ju att jag inte vet hur mina kvällar ser ut när det är träningar. Och att bara träna utan att kvala in till matcherna, eller bli uttagen till div.4 spel, ser jag inte som ekonomiskt försvarbart. Nåja, närmaste tiden får utvisa. I övrigt idag har jag skottat snö, först framför garaget, sedan vid grillplatsen. Underbart att man snart kan grilla korv och sitta därute, utan att för den skull frysa häcken av sig.  I morgon blir det en stunds dammtraserace, men det tråkigaste, badrummet, det gjorde jag bort idag. Nu är det åter Jokkmokks marknad, dit har jag aldrig varit, och kommer nog inte dit i år heller.. fast å andra sidan måste jag nog lämna plånboken hemma i alla fall, och då är det ju inte lika roligt.. fast vi har våran egna vintermarknad snart på byn, så jag hinner gott och väl köpa min renkorv och en massa annat i alla fall. Ha det bra inför den stundande helgen, ta väl hand om er. Må Herren leda er. Kram  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards