Alla inlägg den 13 december 2012

Av Monika Jonsson - 13 december 2012 22:00

och med den snö som har fallit de senaste dygnen, borde det inte dröja allt för länge innan jag tar mina första trevande stavtag i terrängen..och det behövs sannerligen! Jag har låtit händerna glida lite för långt ner i kakburkarna  

Annars händer inte så mycket i mitt liv nu, som faller utanför ramarna. Jag är i skolan eller jobbar på dagarna, och är för det mesta sysselsatt med något även på kvällarna. Den gågna helgen har det varit julmarknad i Storforsen, och nu i söndags var det så julkortslikt det bara kunde bli.. massor med snö och endast 6 minusgrader. Julförberedelserna rullar på, och jag känner egentligen ingen större julstress, eller.. i och för sig.. jag har inte bakat några lussekatter ännu, men jag har ändå ätit flera stycken  Nu ska jag sätta mig och lyssna på Musikhjälpen, och kanske titta lite i studieboken i förtagsekonomin. I morgon är det en ny dag, och den är så gott som fulltecknad. Ha det så bra, Gå i Herrens frid  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards