Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Monika Jonsson - 9 februari 2012 23:41

har vi haft årsmöte i Vandrande vänner i Älvsbyn. Många intressanta och angelägna frågor luftades, och några konkreta förslag lades också. Kul..  Annars, äntligen verkar det som om den värsta kylan är på väg att dämpas, i alla fall liite.

vid en snabb snedblick på tempmätaren visar den "bara" 16 minusgrader, HEPP!! Tidigare i dag har jag bjudit på chokladsemlor på församlingen, vilket verkade uppskattat. Tänk att man kan njuta av något så gott fast man som jag, försöker hålla vikten stången.. men jag måste erkänna att varje dag är en större eller mindre kamp mot sockerbegären, ibland skulle jag behöva kunna dra igen munnen med en dragkedja.. jag längtar också väldigt mycket ut i skidspåren, men tyvärr har den aktiviteten hamnat långt ner på prioriteringslistan. Nu skulle jag borda prioritera ett sista besök hos vedpannan och sedan en nattdans med John Blund.. borda ja, men som vanligt blir jag kvar i annat.. dålig självdiciplin?? Mmm jag vet, jag erkänner..  tur att det är helg snart.. nåja, god natt alla, vi ses vid tillfälle.. Gå i Herrens frid. Kram       

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards