Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Monika Jonsson - 17 februari 2012 20:11

eller så var det ett sätt att smita undan städningen, när det var så skönt ute..tyvärr måste jag dock erkänna att spårens kondition var bättre än min..     Mina magmuskler har inte fått någon träning på sista tiden, nej, de enda muskler som är vältränade hos mig, är nog dem som finns i magsäcken...  filosofisk tanke när lungorna verkar sitta på utsidan av kroppen, och armarna känns som blyklumpar. Jag tog mig dock runt i alla fall..hela 14 km. Tiden?? nej den behåller jag för mig själv, så ingen behöver fundera på allvar om det var värt ansträngningen.. tro mig, jag var ganska nöjd när jag till sist kom över mållinjen, utan att ha stått på näsan i någon nedförsbacke, eller råkat ut för brutna stavar. Nu ska jag värma mina händer runt en god kopp te. I morgon kan ett besök hos en kompis stå på agendan, men först ska min son få skjuts till en buss, en bowlingtävling står på hans agenda.. See you. God bless   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards