Alla inlägg den 22 november 2016

Av Monika Jonsson - 22 november 2016 20:34

  om han stannar tillfälligt eller permanent, får vi se. Han kom i söndags, är egentligen van att vara ute, men av olika anledningar, får han hålla till inomhus. Ett skäl är förstås att han med stor sannolikhet skulle bli överkörd, om han vore ute, sedan är det ju ett nytt ställe, och mitt i byn.. Annars går det på i hjulspår, eller i julspår- om ni så vill..  Fast jag tycker att vintern har hamnat lite på sne´, ena dagen är det 10 minusgrader, andra plus 4, det regnar och snöar om vart annat, och folk och fordon halkar både hit och dit..  Supermånen fick jag inte se, för molngubbarna skulle ju förstås ha första parkett, och då såg en annan absolut ingenting.  Nu i lördags var jag i Luleå på konserten med Sofia Jannok, och det var magiskt!! Sonen var lite fundersam vad han skulle göra medans jag var upptagen, han agerade chaufför, men det löste sig också.. han fick gå på hockey!! Kommande helg är också fulltecknad, julmarknad i Storforsen på lördag, samt julskyltning och kyrkobesök på söndag. Hoppas bara att man hittar lite julstämning efter vägen också.. Ha det gott, och jag hoppas ingen hamnar i statistiken över arm- och benbrott!! Ciao  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards