Alla inlägg den 23 november 2016

Av Monika Jonsson - 23 november 2016 18:53

plötsligt spratt det till i gubben och han började att dansa.. Så är det väl inte riktigt i mitt fall, men åtminstonde gick en stöt genom min kropp.. nu skiter jag en stund i hur det går efter jul, med både arbete och annat.. jag hinner definitivt oroa mig för det, flera gånger om.. jul ska jag ha hemma, om jag så ska leva på nudlar, hela j-a nästa år!!! Tur jag har älgkött i frysen och bara behöver komplettera med lite basvaror.. med andra ord, börjar jag falla tillbaka i lite normal bana, vad gäller julbestyren. Stackars Snodden håller sig under sängen, och undrar väl om jag flippat ur totalt.. visserligen har han ju precis börjat vänja sig vid mig, men med den fart jag nu och snurrar runt i lägenheten, blir han väl yr i huvudet..     Så.. Hej tomtegubbar slå i glasen, låt oss lustiga vara!! Nu förlorar jag mig en stund i julgardiner, tomtebäddset i sängen, och adventsstök..   fortsättning följer..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards