Alla inlägg den 20 april 2024

Av Monika Jonsson - Lördag 20 april 18:12

när man kommer till insikten att julgardinerna fortfarande sitter uppe..  

Att man inte har tänkt på/reflekterat över det..

Julen varar ju kanske till påska, om man bortser från fastan.. men till pingst??  

 


Jag var iväg till Luleå idag, för att kanske hitta inspiration till nya gardiner..

Det blev allt annat än det..

Nytt täcke i sängen, nytt koppel till katten, samt även ny spårlina..

Jag får med andra ord sätta upp mina gamla delvis solblekta längder..

Igår fick jag i alla fall tag på nya träskor..


Försöker få lite känsla av vår, hade rent av tänkt grilla ikväll, men snåla vindar och lite kylslagna temperaturer lägger lite is på de tankarna..

Jag kanske tar en sväng till stugan och kollar läget, jag är ju ändå ledig under helgen.. inte för sent ännu..  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards