Alla inlägg den 4 december 2010

Av Monika Jonsson - 4 december 2010 21:51

Under helgen har jag funnits på Pite Havsbad med min sambo, och det företag han är delägare i. Massor med folk, bra julshow med drag, samt god mat gjorde tillställningen till en trevlig kväll. Dessutom träffade jag några personer jag inte sett sedan jag gick skola, någon gång när Adam var länsman. Idag mår jag faktiskt otroligt bra, bortsett från att jag är ganska trött, inga bakfylletendenser här inte!! Jag drack massor med vatten under kvällen och det skulle många fler ha gjort, upptäckte jag. Nog om detta.. Nu har vi ju kommit in några dagar i december, och julstämmningen börjar krypa inpå.. I morgon har jag tänkt åka till Storforsen och titta på årets julmarknad. Det är otroligt vacker natur, och med all snö blir det rena rama julkortsstämningen. Utförligare inlägg kommer senare..

Krama varandra extra hårt i kväll, Ciao  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards