Alla inlägg den 29 december 2010

Av Monika Jonsson - 29 december 2010 18:06

Först var det    sedan blev det    Tydligen hann det krypa ner ytterligare, till -38,?. Nu är det "bara"   Tyvärr hinner ju även innetemperaturen gå upp och ner fortare än expresshissen i Kaknästornet.. Tur i alla fall att pannan är väl förankrad i skorstenen, annars har den väl liknat någon av NASA:s rymdskyttlar. Måntro om man skulle kunna se den på någon satelit om den väl flög iväg, fast tyngdlagen gäller väl även flygande pannor.. Nåja, nog med spekulationer, det får vetenskapsmännen syssla med.

Jag fick ett SMS från en kompis under dagen, stackarn tror väl att jag har försvunnit från jordens yta.. Det har jag ju lyckligvis inte gjort, men jag har befunnit mig på en begränsad del av denna yta, vilket väl kanske kan få min omgivning att börja undra. Jag lever och har hälsan, men har inte gjort så hemskt många knop under de dagar som gått. Bättring må ske. Ha i alla fall det gott, dessa sista skälvande dagarna av 2010. Jag önskar Er alla ett lugnt nyårsfirande, och en fin inledning av 2011, utan avslitna fingrar av raketer, en nyårsdag utan baksmälla, och god mat.     Kanske ett glas champagne till tolvslaget??

Kramar till alla   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards