Alla inlägg den 19 juli 2016

Av Monika Jonsson - 19 juli 2016 21:44

Tja, finns det någon därute som är nyfiken kan jag belysa tillvaron från min horisont.. Sista helgen på semestern åkte jag upp till Kronogård, med 2 väninnor. Lite fiske, men mest luftombyte och lugna sköna dagar i en timmerkoja. Vår enda "action" blev en hundjakt i hällregn..   Jag har hunnit jobba en vecka, men jag har också hunnit upp på en sista topp-tur, med en arbetskollega. Tillsammans med min yngste son åkte jag till Luleå på Diggi-loo-konsert, vilken var lika bra som tidigare år.   I lördags blev det nästan en heldag på Pite havsbad, med samma son, som avslutades med en Danny-konsert.   Idag drog vi ner på havsbadet igen, med sikte på Äventyrsbadet. I 4.5 timme njöt vi av bastubad, bubbelpool, och åkattraktioner, samt allmänt plaskande.     Till slut började knän och ben krampa en smula, och magen kändes lite tom. Jag kommer i alla fall att sova gott i natt. Nu återstår bara att förbereda mogondagen. Ha det gott     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards