Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Monika Jonsson - 11 januari 2011 22:36

Julegranen bäres ut, ut, ut.. Ja så är det.. Granen är nedpackad och de sista skumtomtarna uppätna. Jag har dock inte plockat ner HELA julen ännu, den varar ju till påska!!, trots fastan.. Nej skämt och sido, jag tar det pö om pö. Hör och häpna, jag har faktiskt fått ett vik på halvtid som personlig assistent, här på byn.   Tack gode Gud för det, även om det kanske "bara" räcker januari ut, vi får se.. Skönt i alla fall att ha någon tid att passa, då måste jag ju tvinga mig till att hoppa i bingen i någorlunda lagom tid. Annars har jag det ganska bra, just nu går livet på rutin, och det är skönt, trots att januari känns lång och mörk och framför allt KALL!  Ha det gott trots kylan, värm varandra Ni som kan, Ni som är ensamma kan ge Er själva en bamsekram, Ni är värda den. Jag ger en ros till Er alla        Vi hörs. Gud välsigne Er      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards