Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Monika Jonsson - 29 januari 2011 22:48

Japp, jippiiee och yess, januari är snart på väg att bli februari, och ljuset och livsandarna är på väg tillbaka. Dessutom är det inte fullt så kallt som det var för några veckor sedan, även om jag är mycket medveten om att bakslag kan komma.. Denna helg löper på som vanligt. Morgondagen skulle jag egentligen tillbringa på F21 tillsammans med rikshemvärnschefen och andra dignitärer, men istället ska jag gå till kyrkan på gudstjänst och därefter vara med på församlingens kyrkvärdsträff. Här hemma har jag haft fullt upp med att hålla tvättberget på en rimlig nivå, vilket jag nästan har lyckats med, fast ändå inte..

Veckan som kommer blir en "mötesvecka" Jag har minst ett möte inbokat nästan varje dag, förutom de vanliga bowlingträningarna och caféet på församlingsgården. Bowlingen kanske jag lägger på hyllan ett tag, jag har ännu inte bestämt mig, men det finns så mycket annat som pockar på uppmärksamhet just nu, den som lever få se.. Kom ihåg; även om det ser mörkt och tungt ut, går Jesus vid Er sida.. Gå i Herrens frid Kram.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards