Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Monika Jonsson - 27 januari 2011 23:38

Japp, taket blev färdigskottat, och nej, jag ramlade inte ner.. Det enda som hände var att jag stukade ett finger på väg nedför stegen när jag skulle fösa undan lite snö. Jag körde handen genom en snöklump som var porösare än jag trodde, så jag slog fingret i takplåten. Dock var det på vänster hand, så egentligen var ingen större skada skedd, eftersom jag är högerhänt. Annars har jag tillbringat hela kvällen i Piteå, bla för att jaga ett batteri till fjärrkontrollen till bilen. Efter flera försök på de flesta bensinstationerna och bilhandlare, fick jag till slut tag på batterier på.... CLAS OHLSONS!! Nåja, huvudsaken att jag fick tag på dem, innan dosan slutar fungera. Undrar bara hur man byter dem, dosan verkar vara helgjuten. Det löser sig sa tanten som la en kabel i vasken.. För andra kvällen i rad, börjar jag redan nu bli trött. I går var jag mellan lakanen redan 23,45 och sov ända till 11-snåret i dag. Nu är jag åter så trött att jag ser suddigt. Sista tiden, har jag haft svårt att sova, och några morgnar har jag nästan mött min sambo i sovrumsdörren, men peppar peppar, det verkar ha vänt.. jag hoppas det i alla fall. Ta hand om varandra, gå i Herrens frid, Godnatt och sov gott. Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards