Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Monika Jonsson - 13 oktober 2010 21:07

Jaha, då har årsräkneverket slagit över på 40, vad händer nu då? Den "riktiga" födelsedagen har gått i lugnets tecken. SMS-en har ramlat in och likaså kommentarerna på FB. Jag är så tacksam över alla som gratullerat mig, och alla lyckönskningar jag fått mottaga, de värmer..      återstår nu bara att se om jag har lärt mig någonting av livet, vilket jag tror.. Nu i kväll har jag varit i bowlinghallen, och spelat seriematch. Jag gav mig själv en fin present genom att vi vann matchen, och att jag lyckades behålla lugnet i några viktiga lägen  det gjorde jag inte för 1 år sedan, då var jag en oerhört dålig förlorare, men uppenbarligen har jag förändrats, och har lite lättare att hantera tuffa situationer. Vad morgondagen har att erbjuda vet bara "han däruppe", men en sak vet jag, och det är att jag måste stiga upp imorgon bitti, plikten kallar.. Ha det bra, krama om varandra, skänk en tanke till nära och kära som inte finns i Er omedelbara närhet. Adjö  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards