Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Monika Jonsson - 19 oktober 2010 21:27

Hej igen

Ett tag sedan sist, men det händer inte så mycket på min front just nu.

Oktober har dock blivit en riktig kalasmånad, allt från 2- års- kalas till mitt eget 40 års- kalas. Kruxet är bara att jag som räknar points, alltid spricker på tårtan.. Tyvärr har jag svårt att låta bli, sockerbegäret är alltid tufft att kriga mot, och låter jag det skena iväg alltför mycket, springer ju även siffrorna på vågen iväg, och det bara måste jag förhindra..

I morgon har jag dock en ny bowlingmatch, och jag hoppas vi kan återupprepa förra veckans vinst, det vore ganska trevligt. Vi kan ha ganska goda förutsättningar, med bla. min hårt klotrullande son i laget, mer om det i morgon.

Resten av veckan måste jag nog tillbringa "down under", smutstvätten hoppar inte själv in i maskinen, och inte ur den heller för den delen.. I vår församling, och i mitt inre har julförberedelserna börjat så smått, åtminstonde vad gäller beställningar av julgardiner.. Efter all förnyelse här hemma är det läge även för nytt på gardinfronten. Annars rullar det på, så vi hörs i morgon.. Gå i Herrens frid, Kram på Er alla Bye   


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards