Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Monika Jonsson - 26 juli 2011 22:34

Har nu jobbat X antal skift, och det går faktiskt ganska bra. Det enda som är precis som vanligt, är den ständiga frågan: VAD SKA MAN ÄTA TILL LUNCH ELLER MIDDAG? Laga mat till mig själv är inga problem, alltid hittar jag något att stoppa i munnen, men när jag ska laga mat åt andra.. Annars går livet sin gilla gång, jag tjofsar på här hemma, jag åker och fiskar lite nu och då.. den dagen jag gruvar för mest just nu, är dock torsdagen. Då är det 1 år sedan jag fick det telefonsamtal som för alltid vände uppochner på mitt liv, det samtal som berättade att min systerson John ramlat i poolen i vår sommarstuga. Jag jobbar kväll på torsdag, men jag tror det ska gå bra, jag hoppas det i alla fall. På lördag är det den stora dagen för syster M, hon går då den långa vägen till altaret i Öjeby kyrka.. Det blir säkert en väldigt trevlig dag. Nu har dock diskmaskinen brummat klart, så det är dags att tömma den, och fylla den på nytt. Jag har, nog som många andra, suttit framför TV:n och förfasat mig över händelserna i Norge. Det är tragiskt att ondskan/hatet, kan bli så starkt att man helt tappar besinningen. Jag lider med offren och deras familjer. Sov så gott, så hörs vi vid tillfälle.. Kram    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Avlägg visit


Ovido - Quiz & Flashcards